loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مددکاری اجتماعی: کار با خانواده

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54701 10003022
332,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی به عنوان یکی از منابع قابل استفاده برای درس «نهاد خانواده» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است.

نیاز جدی و بنیادی امروز رشته مددکاری در کشور ما، گسترش هرچه بیشتر منابع آن به صورت تألیف، ترجمه و تحقیق است. این کتاب دانش و مهارت های لازم را برای درگیر شدن در مددکاری اجتماعی خانواده، به شیوه ای روشن و موجه توضیح داده و به عنوان مقدمه ای بر نظریه و عمل مددکاری اجتماعی است که با ورود به مباحث روز و حمایت از رویکرد روشنگرانه به خانواده، ارزش های مبتنی بر عدالت اجتماعی و عملکرد و ضد ستم را حفظ کرده است.

همچنین گوناگونی خانواده ها، در سراسر کتاب مدنظر قرار گرفته و ساختار کتاب به گونه ای است که خواننده را برای مراحل به هم پیوسته مددکاری اجتماعی خانواده آشنا می سازد. به همین دلیل منبعی ارزشمند برای دانشجویان رشته مددکاری اجتماعی و فارغ التحصیلانی است که برای نخستین بار با خانواده ها کار می کنند.

در این کتاب چهارچوبی برای اندیشیدن به خانواده تهیه و پیشنهادهایی عملی نیز مطرح شده است که می تواند از آغاز درگیر شدن در خانواده تا ارزیابی، مداخله، آموزش و خاتمه دادن، راهنمای عمل مددکاران باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما