loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت منابع انسانی

مدیریت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54741 10003022
180,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت منابع انسانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت منابع انسانی» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، مدیران سازمانهای صنعتی، بازرگانی و دولتی نیز از آن بهره مند شوند.

مقصود از مدیریت منابع انسانی سیاستها و اقدامات مورد نیاز برای اجرای بخشی از وظیفه مدیریت است که با جنبه هایی از فعالیت کارکنان بستگی دارد، به ویژه برای کارمندیابی، آموزش دادن به کارکنان ، ارزیابی عملکرد، دادن پاداش و ایجاد محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان سازمان. مدیریت امور کارکنان حوزه ای است که به اندازه کل حوزه مدیریت، قدمت دارد اما به طور طبیعی دستخوش تغییر و تکامل شده است. نقطه عطف این تغییر و تکامل جایی است که به جای مدیریت کارکنان، مدیریت منابع انسانی مطرح می شود. مدیریت منابع انسانی علاوه بر دارا بودن مبانی و مفاهیم مدیریت کارکنان، رویکردهای کلی تر و جدید تری را در مدیریت نیروی انسانی در نظر می گیرد. در این کتاب در دوازده فصل به این موضوعات پرداخته شده است. در پایان هر فصل سؤالاتی برای خودآزمایی و منابع فصل درج شده است. به علاوه کتاب برخوردار از جدول و نمودار  و بخش پایانی کتاب شامل منابع لاتین است.

فصل اول: ماهیت مدیریت منابع انسانی
فصل دوم: تاریخچه پیدایش مدیریت منابع انسانی
فصل سوم: تجزیه و تحلیل شغل
فصل چهارم: فرایند برنامه ریزی نیروی انسانی
فصل پنجم: فرایند کارمندیابی
فصل ششم: فرایند انتخاب
فصل هفتم: فرایند اجتماعی کردن
فصل هشتم: فرایند آموزش کارکنان
فصل نهم: ارزیابی عملکرد
فصل دهم: سیستم پاداش
فصل یازدهم: مدیریت حقوق و دستمزد
فصل دوازدهم: انضباط: اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان
منابع و مآخذ
در پایان هر فصل سؤالاتی برای خودآزمایی و منابع فصل درج شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما