loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معارف اسلامی 1 و 2

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54780 10003022
105,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر که اکثر مطالب آن قبلاً در کتابهای معارف اسلامی 1 و 2 و مبانی عقیدتی اسلامی منتشر شده است، اکنون پس از پاره ای اصلاحات و نگارش جدیدی از بحث حرکت جوهری و تعویض بحث امامت و حکومت اسلامی به عنوان متن درسی «معارف اسلامی 1 و 2» در اختیار استادان و دانشجویان محترم قرار میگیرد.

در این کتاب مطالبی در زمینه جهان بینی؛ برهان امکان و وجوب؛ حرکت جوهری؛ برهان نظم؛ راه فطرت؛ صفات خداوند؛ عدل الهی؛ جبر و اختیار؛ انگیزه خداجویی؛ فلسفه نبوت؛ اعجاز قرآن؛ امامت؛ حکومت اسلامی؛ معاد مطرح می شود. هدف کتاب این است که این فرصت را در اختیار دانشجویان قرار دهد که از یک سو با شناخت بهتر محیط پیرامون خویش، زندگی در این دنیا را آسان سازند و از سوی دیگر با شناخت وجود انسانی خود بتوانند بیش از پیش با دنیا ارتباط برقرار سازند.

معارف اسلامی 1
   1ـ جهان بینی
   2ـ برهان امکان و وجوب
   3ـ حرکت جوهری
   4ـ برهان نظم
   5ـ راه فطرت
   6ـ صفات خداوند
   7ـ عدل الهی
   8ـ جبر و اختیار
   9ـ انگیزه خداجویی
معارف اسلامی 2
   10ـ فلسفه نبوت
   11ـ اعجاز قرآن
   12ـ امامت
   13ـ حکومت اسلامی
   14ـ معاد
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما