loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منابع یادگیری در تعلیم و تربیت

5 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته به عنوان منبع اصلی درس «روشهای استفاده از منابع یادگیری» به ارزش 2 واحد تدوین شده است و به دلیل نبود هیچ منبعی برای این درس گامی مهم در جهت آشنایی با منابع مختلف یادگیری و توسعه و ترویج آن به شمار می رود. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

گسترش روزافزون و سریع علم و شاخه های متعدد آن ایجاب می کند آموزش و پرورش به جای تأکید بر یاد گرفتن «چه چیز»، «چگونه» یاد گرفتن را آموزش دهد. در این شیوه دیگر معلم تنها منبع یادگیری انگاشته نمی شود و آموزش با منابع متعدد و متنوع صورت می گیرد. این کتاب با هدف آشنایی با انواع منابع یادگیری و کاربرد آن در فرایند یاددهی - یادگیری و نیز توانایی طرح تجارب یادگیری مبتنی بر کاربرد منابع آن، تألیف شده است. نویسنده دلیل اصلی خود را برای تألیف این کتاب، در وهله نخست نبودِ منبع برای این درس و سپس آشنایی با منابع مختلف یادگیری و توسعه و ترویج آن بیان داشته است.

پیشگفتار
فصل اول: آشنایی با منابع یادگیری
فصل دوم: آشنایی با نقش هریک از منابع یادگیری
فصل سوم: طراحی تجارب یادگیری مبتنی بر کاربست منابع یادگیری
فصل چهارم: روشهای استفاده از منابع یادگیری
فصل پنجم: آشنایی با مراکز تولید رسانه های آموزشی
پیوست: آشنایی با سایتهای مختلف تعلیم و تربیت
منابع
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما