loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موردکاوی در مدیریت مالی: با تاکید بر مدیریت ایجاد ارزش در شرکت

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت به عنوان منبع اصلی دروس «مدیریت مالی پیشرفته» و «سمینار در مدیریت مالی» در مقطع کارشناسی ارشد به ارزش 3 واحد و منبع فرعی دروس «بررسی موارد خاص در مدیریت مالی» در مقطع کارشناسی و «سمینار در مدیریت مالی» در مقطع دکتری هر کدام به ارزش 3 واحد ترجمه شده است.

دانش مالی، حوزه ای نوپا در دنیا و نوظهور در ایران است. متن حاضر، در زمینه موردکاوی در مدیریت مالی است و می تواند راهنمای خوبی برای کاربران علوم مالی در صحنه عمل باشد. این کتاب در قالب 6 فصل، دربرگیرنده 20 موردکاوی درباره موضوع های مهم مالی است که کاربرد مفاهیم مالی را در قالب نمونه های واقعی مطرح می کند. رابرت اف. برانر، مؤلف این اثر، پژوهشگری کابردگرا با چشم اندازی تازه درباره دانش مالی در پهنه جهانی است. این کتاب می تواند برای مدیران و کارشناسان مالی شرکت ها، دانشجویان رشته های مالی و اقتصاد و سایر فعالان حوزه مالی مفید باشد و به متخصصان و مبتدیان کمک می کند که قدرت تصمیم گیری خود را تقویت کنند و در نتیجه مایه ارتقای دانش موردکاوی در مدیریت مالی شوند.

یادداشت آغازین
سخن مترجمان
درباره نویسنده
پیشگفتار چاپ پنجم
پیشگفتار چاپ چهارم
مقدمه (راهنمای کتاب)
فصل اول: معرفی برخی مفاهیم
فصل دوم: پیش بینی و تجزیه و تحلیل مالی
فصل سوم: برآورد هزینه سرمایه
فصل چهارم: تخصیص منابع و بودجه بندی سرمایه ای
فصل پنجم: مدیریت حقوق صاحبان سهام:  سود تقسیمی، بازخرید و ...
فصل ششم: مدیریت ساختار سرمایه شرکت
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما