loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقاشی دیواری از طرح تا مرمت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54908 10003022
133,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته نقاشی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «نقاشی دیواری» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید می رود علاوه بر جامعه دانشگاهی، هنرمندان و سایر علاقه مندان از آن بهره مند شوند.

واژه دیوارنگاری، به چیزی بیش از ترسیم در اندازه بزرگ بر روی دیوار اشاره دارد. در واقع تفاوت مابین نقاشی دیواری و نقاشی سه پایه، تنها به محل اجرا یا قابل حمل بودن اثر محدود نمی شود. بلکه آنچه بین این دو تمایز پدید می آورد از مجموعه ویژگی های زیباشناسانه و ضرورتهای فنی بسیار متغیر حکایت دارد.

کتاب حاضر، تلاش دارد به نیازی پاسخ گوید که در کارگاههای نقاشی دیواری به عنوان اصول و روشهای اجرایی شناخته می شود. این ضرورت با پرداختن به طرح در مرحله نخستین تا انجام و سپس حفظ آثار نقاشی دیواری صورت پذیرفته است.

چکیده
مقدمه
بخش اول: اصول و روشها
   کلیات دیوارنگاری
   مواد بستنده
   فنون نقاشی دیواری
   روشهای خشک
   روشهای خیس: فرسک
بخش دوم: حفظ و نگهداری نقاشیهای دیواری
   مقدمه
   برخی عوامل مخرب
   ملاحظات مرمت نقاشی در محل
   اصول نگهداری اثر
   نقش رطوبت در صدمه رسانی به آثار
تصاویر
کتابنامه
نمایه فارسی
نمایه لاتین
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما