loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگارش مقدماتی زبان فارسی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

گسترش و تقویت آموزش زبان و ادبیات فارسی در خارج از کشور، نیازمند حمایت های متخصصان زبان و ادبیات فارسی در داخل و خارج کشور است. «شورای گسترش زبان و ادبیات فارسی»، «مرکز گسترش زبان و ادبیات فارسی»، «سمت» و «انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی» در جلسه مشترکی تصمیم گرفتند با همکاری یکدیگر و همراهی استادان با تجربه و متخصص کتابهای درسی مناسبی را زیر نظر شورایی از افراد صاحب نظر و باتجربه، تهیه و چاپ کنند.

کتاب حاضر برای جبران کمبود در حوزه آموزش مقدمات نگارش فارسی به غیرفارسی زبانان تهیه و تدوین شده است؛ ولی چون دانشجویان و فارسی آموزان مراکز گوناگون، از نظر علمی در سطوح مختلف قرار دارند، به دشواری می توان مخاطب مشخصی را برای آن در نظر گرفت. از این رو نویسنده کوشیده است کتاب را به گونه ای تألیف کند که عموم مخاطبان از سطح نوآموز تا پیشرفته و حتی متخصص، بتوانند از کتاب استفاده کنند.

همچنین مطالب و فصول آن به گونه ای تنظیم شده است که هم در کلاس های کوتاه مدت دوره های دانش افزایی قابل تدریس باشد و هم در دوره های بلند مدت تحصیلی. گذشته از آن که این کتاب قابلیت بررسی و تمرین در کلاس را دارد، می تواند به صورت خودآموز نیز به کار رود یا همچون کتابی مرجع، مورد استفاده دانشجویان و استادان و نویسندگان و مترجمان محترم قرار گیرد.

شایسته ذکر است که اولاً در این اثر، از بیان نکات دقیق و ظریف علمی و حتی جدید چشم پوشی نشده و افزون بر آن، در بردارنده اطلاعاتی است که گاه از یافته های خاص نویسنده آن به شمار می رود؛ ثانیاً اگرچه این کتاب، در اصل برای غیرفارسی زبانان تألیف شده، تنظیم مطالب آن به گونه ای است که برای فارسی زبانان و حتی مراکز آموزشی داخلی نیز می تواند قابل استفاده باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما