loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نمایه های تخصصی الکترونیکی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54935 10003022
110,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درسهای «نمایه های تخصصی الکترونیکی» و «مرجع شناسی تخصصی»، برای دانشجویان رشته گرایش اطلاع رسانی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مرجع شناسی اختصاصی» و برای دانشجویان رشته علم سنجی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی دروس «نمایه سازی و نمایه های موضوعی» و «پایگاههای اطلاعاتی علم سنجی در ایران و جهان» تدوین شده است.
امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

نمایه ها و چکیده های تخصصی و معتبر،که به آنها نمایه نامه و چکیده نامه تخصصی نیز اطلاق می شود، دارای قابلیتها و کاربردهای متنوعی هستند؛ به طوری که برای گروههای گوناگونی از دانشگاهیان، اعم از سیاستگذاران، برنامه ریزان و مدیران پژوهشی، متخصصان موضوعی، سردبیران و کارشناسان مجله های علمی و البته متخصصان علم سنجی و کتابداران، به منبعی حیاتی تبدیل شده است. بنا بر همین ضرورتها، این کتاب برای رفع نیازهای درسی دانشجویان مقاطع و گرایشهای مختلف رشته های علم اطلاعات و دانش شناسی و علم سنجی، و همچنین کلیه اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویانی که در حوزه های موضوعی گوناگون فعالیت دارند و مایل اند نمایه نامه ها و چکیده نامه های معتبر حوزه خود را شناسایی کنند و از قابلیتها و ویژگیهای آنها باخبر شوند کاربرد دارد.

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: اصول و مفاهیم پایه در شناخت نمایه نامه ها و چکیده نامه ها
فصل دوم: نمایه های تخصصی بین المللی در حوزه علوم انسانی
فصل سوم: نمایه های تخصصی بین المللی در حوزه علوم پایه
فصل چهارم: نمایه های تخصصی بین المللی در حوزه علوم پزشکی
فصل پنجم: نمایه های تخصصی بین المللی در حوزه علوم کشاورزی
فصل ششم: نمایه های تخصصی بین المللی در حوزه فنی و مهندسی
فصل هفتم: نمایه های تخصصی بین المللی در حوزه هنر و معماری
منابع
واژه نامه انگلیسی به فارسی
واژه نامه فارسی به انگلیسی
نمایه انگلیسی
نمایه فارسی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما