loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هدایت و مشورت در اسلام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54958 10003022
98,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب هدایت و مشورت در اسلام، نوشته جواد اژه ای است و در انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) به چاپ رسیده است. این کتاب برای دانشجویان رشته مشاوره خانواده و مشاوره مدرسه در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «هدایت و مشورت در اسلام» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

کتاب هدایت و مشورت در اسلام، سعی شده است ضمن مطرح ساختن فشرده دیدگاه های مورد بحث در «مشاوره» و «روان درمانگری» با نگاهی اجمالی، هدایت از دیدگاه قرآن، نهج الفصاحه و نهج البلاغه مطرح گردد و همین طور دیدگاه های معدودی از ستارگان آسمان تمدن اسلامی که آنان نیز با برخورداری از باور قرآنی و سنت نبوی صفحات زرینی در هدایتگری را به جامعه زمان خود عرضه داشته اند تا تلألو این گوهرهای نادیده انگاشته شده در حوزه مشاوره و هدایت گری در مقابل دیدگان علاقه مندان به فرهنگ و تمدن اسلامی قرار گیرد.

سرفصل های کتاب هدایت و مشورت در اسلام عبارتند از:
پیشگفتار
فصل اول: نگاهی کوتاه به پیشینه مشاوره
فصل دوم: نظریه های مشاوره و روان درمانگری
فصل سوم: هدایت و مشورت در قرآن، نهج البلاغه و نهج الفصاحه
فصل چهارم: آراء برخی از دانشمندان اسلامی در حوزه هدایت و مشورت انسان
نمایه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما