loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادگیری مادام العمر: رویکرد دانشگاه در قرن بیست و یکم

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر می تواند علاوه بر رفع نیاز کارگاههای آموزشی، روشها و فنون تدریس دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، در درسهای «آموزش بزرگسالان» و «برنامه های درسی» در رشته های علوم تربیتی و کتابداری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ایده یادگیری مادام العمر در سالهای اخیر به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و به عقیده صاحبنظران، انقلابی کپرنیکی در عرصه تعلیم و تربیت، به وجود آورده است. نظامهای آموزشی به ویژه آموزش عالی برای تحقق این ایده از یک سو، باید به پرورش یادگیرندگانی بپردازند که بخواهند و بتوانند به یادگیری در بقیه دوران زندگی ادامه دهند و از سوی دیگر، به گسترش فرصتهای یادگیری بپردازند. در این کتاب، نتایج پژوهش های مربوط به وظیفه اول، یعنی پرورش یادگیرنده مادام العمر ارائه شده است. به عبارت دیگر این کتاب به بررسی به این موضوع پرداخته است که در انتخاب اهداف، محتوا و سازماندهی آن، روش تدریس و شیوه ارزشیابی آموخته های دانشجویان، چه ملاحظاتی باید در نظر گرفته شود. همچنین چه خدمات علمی-پژوهشی باید در اختیار آنان قرار گیرد. با توجه به محدودیت منابع فارسی در زمینه یادگیری مادام العمر، این کتاب اطلاعات مفید و سازنده ای را در اختیار محققان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما