loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدافعان حرم 8: چشمان یعقوب (شهید رضا کارگر برزی)

5 (1)

ناشر روایت فتح

نویسنده شهلا پناهی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55025 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هشتمین شماره کتاب مجموعه مدافعان حرم نیز با عنوان «چشمان یعقوب» به زندگی شهید «رضا کارگر برزی» پرداخته است. این شهید متولد مردادماه سال 58 و از اولین نیروهایی بود که به منظور دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سال 92 عازم سوریه شد و در یازدهم مردادماه مصادق با 24 رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«چشمان یعقوب» هشتمین اثری است که نشر روابت فتح در آن به واسطه قلم زیبای شهلا پناهی، از مدافعان حرم سخن می گوید و این بار میهمان خاطرات روزهای زندگی شهید رضا کارگر برزی شده‌ایم.

«توی یگان ما سیستمی اختراع کرده بود و برای طراحی و ساختش خیلی تلاش کرده بود. نزدیک به نود درصد کار برمی گشت به علم الکترونیک. واقعیتش کم تر از ده درصد، من و بقیه همکاران در این پروژه نقش داشتیم. ساخت محصول که تمام شد، مسئولین آمدند تا دستگاه را ببینند. آقا رضا با تواضع و مرامی که داشت شروع کرد به توضیح دادن.
حین توضیح گفت «دستگاه حاصل زحمت همه بچه های گروه است و با هم درست کردیم.» من چشمام گرد شده بود. مهمان ها که رفتند، بهش گفتم «من چقدر در این کار سهیم بودم؟ من که در حد درصدی از این کار هم نبودم»؛ ولی رضا گفت «نه، اختیار دارید، شما و بچه ها به من کمک کردید.»
.
«آقا رضا با تواضع و مرامی که داشت شروع کرد به توضیح دادن. حین توضیح گفت «دستگاه حاصل زحمت همه بچه های گروه است و با هم درست کردیم.» من چشمام گرد شده بود. مهمان ها که رفتند، بهش گفتم «من چقدر در این کار سهیم بودم؟ من که در حد درصدی از این کار هم نبودم»؛ ولی رضا گفت «نه، اختیار دارید، شما و بچه ها به من کمک کردید.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما