loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تمهیدی بر غرب شناسی در ساحت انقلاب اسلامی: گفتاری از محمدصادق کوشکی، محمد جبارپور، سید مجید امامی، عطاءالله بیگدلی

غرب شناسی - 1

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب تمهیدی بر غرب شناسی در ساحت انقلاب اسلامی درس گفتارهای از محمدصادق کوشکی، محمد جبارپور، سید مجید امامی و عطاءالله بیگدلی که عمدتا در دوره منادیان حکمت ایراد نموده اند که عناوین موضوعات آن به شرح زیر است:
داستان غرب زدگی ما - محمدصادق کوشکی
چرا غرب شناسی - محمد جبارپور
تحلیلی بر تاریخ تمدن غرب - سید مجید امامی
شناخت دنیای معاصر - عطاءالله بیگدلی

غرب شناسی به عنوان سلسله ای از نظریات علمی به این می اندیشد که نکند تمام نسبت های موجود در شئون مختلف زندگی جامعه ایرانی که عودتا تحت سیطره ی تمدن غرب است غلط باشد. در این علم، بناست به صورت ریشه ای در همه فکر کنیک. به طور مثال به این بیندیشیم که چرا در کشور بهترین افراد، مهندسی یا پزشکی می خوانند، ضعیف تر ها علوم انسانی می خوانند و باقی مانده ی آن ها طلبه می شوند؟ چرا شیوه معماری در کشور باید به سبک کنونی باشد؟ چرا نظام تغذیه در جامعه باید بهسبک کنونی باشد؟ و چرا هایی دیگر در همه شئون زندگی.
در این علم می خواهیم بررسی کنیم که آیا الگوی دیگری برای حیات، موجود نیست؟ اگر هست آیا آن گونه حیات بهتر نیست؟! و آیا برای زندگی شیوه ی دیگری هست که با عبودیت و بندگی ما شازگارتر باشد؟ آیا فرهنگ و تمدن کنونی ما، منطبق بر عبودیت و بندگی است؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما