loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرسپرده: روایتی کوتاه از زندگی شهید هاشم کلهر

معاون گردان مقداد لشکر 27 محمد رسول الله صلی الله علیه و آله

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55074 10003022
8,000 7,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب از مجموعه کتاب های بیست و هفتی هاست که سعی دارد با ادبیات داستانی سرگذشت فرماندهان و رزمندگان لشکر بیست و هفت محمد رسول الله را روایت کند. این کتاب نیز که توسط یک نویسنده نسل سومی انقلاب (و البته زیر نظر همرزمان و برادر شهید) نگارش یافته سرگذشت زندگی سردار شهید هاشم کلهر معاون گردان مقداد لشکر 27 را تصویر نموده است.

کتاب به چهار بخش تقسیم شده است: کودکی، فعالیت های انقلابی، حضور مستمر در جبهه ها و نقش شهید هاشم کلهر در میان پیشمرگان کرد مسلمان و شهادت این رزمنده. بخشی در پایان کتاب نیز اختصاص به عکس های شهید کلهر دارد.

گلعلی بابایی که ناظر این کتاب بوده است در تعریف از شهید کلهر می گوید: می توانیم شهیدان را به دو دسته «جمالی» و «جلالی» تقسیم کنیم. برخی مثل شهید احمد متوسلیان جلالی اند و برخی مثل شهید همت جمالی هستند. هاشم کلهر که زندگی او را در «سرسپرده» می خوانیم می بینیم که او شهید جلالی است و هیبتی پهلوانانه داشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علیرضا قاسمی جمشید

با سلام .. یه پیشنهاد اگه میشد که فایل صوتی کتابهایی شهدا رو برا دانلود حتی با هزینه میگذاشید خیلی خوب میشد... با این کار خیلی مواقع در موقع رانندگی ها هم میشه خاطرات و کتاب های شهدا رو مرور کرد

1 اسفند 1397

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما