loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرورش مغز: آموزش و تمرین برای فعالسازی توانمندی های مغزی

مجموعه کتاب های باشگاه مغز

ناشر مهرسا

نویسنده مایک هابز | جیمز هریسون

مترجم مریم جلالی

ویراستار فاطمه صادقیان

مستندساز تونی بوزان

ویراستار علمی میلاد کسائی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55126 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آیا تا به حال فرصت کرده اید درباره ی مهم ترین و تاثیرگذارترین عضو بدن خود، یعنی مغزتان بیندیشید؟ آیا توانسته اید آن را بشناسید و مطالعاتی در این زمینه داشته باشید؟ رشته های علمی بسیار وسیعی با رویکردهای چند جانبه درباره ی مغز به وجود آمده است، اما با فرصت محدود انسان ها در دنیای امروزی و حجم گسترده ی اطلاعات در این عصر، شاید افراد در طول زندگی خود کمتر به فراگیری جامع و کامل در این زمینه بپردازند. به همین دلیل گزیده خوانی و انتخاب درست منابع اطلاعاتی در دنیای امروزی، بسیار اهمیت دارد.
کتاب حاضر با توجه به موارد مطرح شده و به صورت مختصر، با زیبایی و جذابیت های تصویری منحصر به فرد و طور سودمند به توضیح کارکردهای پایه ای مغز و راه ها و تمرینات بهبود مهارت های مغز شما پرداخته است.

فواید بلند خواندن
روش های جدید تصویربرداری مغزی مانند FMRI، نشان داده اند هنگام بلند خواندن، مناطق بسیاری در هر دو نیمکره روشن می شوند. با شنیدن صدای خواندن و تلفظ کردن، فعالیت های بسیاری در مناطق مرتبط مغزی شکل می گیرد که باعث افزایش توان مغزی شما از طریق تقویت ساختارهای ارتباطی سلول های مغزی تان می شود، بلند خواندن باعث بهبود شیوایی سخن شما نیز می شود، زیرا شما را مجبور می کند هر کلمه را تلفظ کنید و از هیچ کلمه ای سرسری رد نشوید. کودکان را به طور خاص تشویق به بلند خواندن کنید. زیرا مغز در تحریکات مثبت مانند آواز خواندن، لمس کردن و بلند خواندن با شکل گیری ارتباطات، یاد می گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما