loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرکانس سکوت: آثاری از داستان نویسان جزیره کیش

ناشر قدیانی

ویراستار پروانه بیات

گردآورنده کتاب ابراهیم حسن بیگی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55248 10003022
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جزیره ی کیش را با طبیعت و سواحل زیبایش می شناسیم. اما شاعران و نویسندگانی دارد. برخی از آن ها آثار ماندگاری خلق کرده اند.

مجموعه داستان های این کتاب اغلب حاصل حضور نویسندگان آن ها در نشست های عصر دوشنبه ی هر هفته در فرهنگسرای سنایی کیش است. نوقلم هایی که برخی از آن ها کتاب های مستقل خود را نیز به چاپ رسانده اند و یا در دست چاپ دارند.

تنها دو نویسنده (خانم نوبهاری و آقای جوشعار) از نویسندگان پیشکسوت ساکن در جزیره هستند که افتخار چاپ داستان هایشان را در این کتاب داده اند.
داستان های این مجموعه در واقع گام اول است.

من آخرین نفری بودم که وارد سالن شدم. همایش آغاز شده بود و یک شخصیت در حال سخنرانی بود:
من مفتخرم که همین جا به اطلاع دوستان برسانم مردم ما امروز نسبت به چند دهه اخیر به مراتب در شرایطی به سر می برند که مثال زدنی است. امروز عدالت اجتماعی حرف اول را می زند. البته این کافی نیست. ملت ما لیاقت بیش از این را دارد و تلاش ما برای رسیدن به این مهم امروزه دوچندان شده است.
سخنران همچنان در حال ایراد نطق بود، ولی من صدایش را نمی شنیدم. چشمانم را بستم. به این موضوع فکرکردم اینجا چکار می کنم؟ دیگر من، آنی نبودم که قبلا بودم...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما