loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیش درآمدی بر فیلم

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده ویلیام اچ. فیلیپس

مترجم فتاح محمدی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 616

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«پیش در آمدی بر فیلم» به رغم عنوان فروتنانه اش، متنی است جامع، جزئی نگر، چند وجهی و در عین حال قابل فهم و بری از پیچیدگی ها و مغلق گویی های غیر ضروری، دراین جا اطلاعات تکنیکی با بصیرت های فرهنگی و تاریخی در آمیخته است تا «پیش درآمدی» کامل و جامع الاطراف و در واقع چیزی بسیار بیش از یک مقدمه، برای ورود به جهان تو در توی فیلم و شاخه های مختلف مطالعات سینمایی فراهم آید.

این کتاب محصول چندین سال تدریس و تجربه ی بررسی و تحلیل فیلم ها در کلاسها و دوره های تخصصی سیتنما و کنش و واکنش مستمر و زنده با دانشجویان و منتقدان است، و بحث های ذاتا پیچیده را با ساده ترین زبان، ملموس ترین روش و عمدتا با استناد به عکس ها و تصاویری بر گرفته از قاب های فیلم ها پیش می برد. روح شعار «نگو، نشان بده!» در سراسر کتاب حضور دارد.

کتاب «پیش درآمدی بر فیلم» در چهار بخش قدرت بیان تکنیک های فیلم – انواع فیلم ها – درک فیلم و پیوست ها نگارش و به چاپ رسیده است .

(با همکاری انتشارات بنیاد سینمایی فارابی)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما