loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بلندی های بادگیر (قدیانی / رقعی)

رمان کلاسیک جوان 10

ناشر قدیانی

نویسنده امیلی برونته

مترجم سعیدا زندیان

ویراستار حسین فتاحی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 512

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55411 10003022
200,000 190,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«بلندی های بادگیر» یکی از رمان های شاخص کلاسیک دوره ی ویکتوریا می باشد که امیلی برونته آن را در سال 1847 منتشر کرده است.
این کتاب که تنها رمان به جامانده از امیلی برونته است در زمان خود به دلیل ساختار جدیدی که در آن بکار رفته بود و همچنین لحن شاعرانه راوی داستان مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و با گذشت زمان به یکی از محبوب ترین رمان های دنیا تبدیل شد.

داستان در ابتدا توسط شخصی به نام آقای لاک وود روایت می شود که به منظور فرار از شهر و جامعه شهری، یک اتاق در امارت تراش کراس اجاره کرده. وی در آغاز داستان بسیار از انتخاب خود خرسند به نظر می رسد و با روحیه شاد به استقبال شخصیت های اصلی داستان می رود.

چهار فصل ابتدایی کتاب توسط آقای لاک وود روایت می شود و در طی این فصول، با شناختی که راوی نسبت به شخصیت های داستان پیدا می کند، رفته رفته احساس شاد اولیه خود را از دست می دهد و از محیط بیزار می گردد...

داستان اصلی کتاب، داستان عشق و دلدادگی اعضاء و خدمتکاران دوخانواده ارنشاو و لینتون، و همچنین کینه و عناد میان آنها است.
عشق نا فرجام هیت کلیف به کاترین ارنشاو و در پی آن رشد حس انتقام جویی نسبت به خانواده ارنشاو در هیت کلیف اصلی ترین منشأ حوادث داستان است.
الن به عنوان کسی که از هنگام خردسالی تا به حال در این دو خانواده خدمتکار بوده، وقایع را با جزئیات و حساسیت هرچه تمام تر نقل می کند.

همین که برف شروع به بارش کرد، مردی که در پی سرپناه بود به عمارت وودرینگ هایتز پناهبرد. اما این عمارت جایی نبود که از او استقبال شود. آنجا خانه ای اشباع شده از خاطرات تلخ و داستان های پرمخاطره ی کیتی و هیتکلیف بود که در حد ستایش به هم عشق می ورزیدند. اما این عشق هرگز به وصال نائل نشد. وقتی کیتی از ازدواج با هیت کلیف سر باز زد، انتقام بی رحمانه ی هیت کلیف هر چه بود و نبود را به فنا و نابودی داد، اما آنچه که این میان تا ابد زنده ماند عشقی بود که هرگز رنگ مرگ و فراموشی به خود نگرفت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما