loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های خوراکی ها و شکمو ها

افسانه های ملل برای کودکان 9

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55454 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب قصه‌های خوراکی‌ها و شکموها از مجموعه کتاب های افسانه‌های ملل برای کودکان است و با ترجمه رویا خوئی در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
در زمان‌های قدیم دختری بود به نام مارگو که آشپز بود. مارگو کفش‌های پاشنه بلند قرمز می‌پوشید و هروقت راه می‌رفت، به اطرافش نگاه می‌کرد و با خوشحالی می‌گفت: چقدر این کفش‌ها به من می‌آید!

و هنگامی که به خانه برمی‌گشت، با اشتها سراغ غذایی که خودش پخته بود، می‌رفت و حسابی غذا می‌خورد و می‌گفت: یک آشپز خوب باید ارزش غذایی را که خودش درست کرده بداند.

یک روز رئیس به مارگو گفت: مارگو امشب مهمان داریم و باید برایمان دوتا مرغ درست و حسابی بپزی!

در مدرسه‌ی یک دهکده، آموزگار پیری بود. این معلم پیر تحصیلات زیادی داشت و الفبای چینی را به خوبی می‌دانست؛ اما هیچ‌وقت به مقام بالایی نرسیده بود و فقط آموزگاری در آن دهکده‌ی دور افتاده بود.

او با حوصله‌ به شاگردانش یاد می‌داد که چطور از مرکب چینی استفاده کنند و حروف چینی را بنویسند.

روزی یکی از شاگردانش متوجه شد که او سرکلاس مخفیانه ظرفی را از کشوی کمدش بیرون آورد و کمی از مایع داخل آن چشید. شاگرد بلافاصله کنجکاو شد و با خود گفت: حتما آن معلم خوراکی خوشمزه‌ای در ظرف پنهان کرده است!

او تصمیم گرفت خودش از نزدیک آن ظرف را ببیند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما