loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پدری به نام حسین: مهارت های تربیتی پیشوای سوم در بستر خانواده

ناشر مهرستان

نویسنده محمد صحتی سردرودی

زیر نظر مهرستان (محصولات فرهنگی رسانه ای خانواده)

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 256

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب با نگاهی متفاوت، این بار امام حسین (علیه السّلام) را نه در میدان نبرد، که به عنوان فرزندی شایسته، همسری عاشق و پدری مهربان در کنار خانواده به شما معرفی خواهد کرد.

ما از کودکی حسین(ع) را با کربلا و عاشورا شناخته ایم؛ اما کمتر به تفاوت «عاشورایِ امام حسین(ع)» با «امام حسینِ(ع) عاشورا» فکر کرده ایم. کمتر به این اندیشیده ایم که این گوهر تابناک را نباید از میان خانه و خانواده بیرون کشید و تنها در میدان مردان به نظاره نشست. حقیقت آن است که او نیز مانند هر انسان دیگر، پیش و بیش از آنکه مردِ میدان باشد، مردِ خانواده بود؛ شخصیت بی نظیری که فرزندی شایسته برای پدر و مادرش، شوهری عاشق برای همسرانش و پدری مهربان و فداکار برای فرزندانش بود. اصلاً واژۀ «پدر» از او معنا گرفت و اعتبار یافت.
کتاب «پدری به نام حسین(ع)» مجالی است تا چشم هایمان را بشوییم و به گونه ای دیگر به حسین(ع) و زندگی او بنگریم. سیره او باید به عنوان اسوۀ همیشه سبز و زندگی بخش، پیوسته سرلوحه زندگی مان باشد تا معنای مهر و مهربانی، محبت و زندگی عاشقانه را در سایه سار دلدادگی به زن و فرزند، از او بیاموزیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما