loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بلاغت تعبیر در ساختارشناسی قرآن کریم

5 (1)

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده فاضل صالح السامرایی

مترجم انسیه خزعلی | یسرا شادمان

ویراستار کتایون کتیبه

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 404

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55607 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
145,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «بلاغت تعبیر در ساختارشناسی قرآن» تألیف «فاضل صالح السامرائی» با ترجمه دکتر انسیه خزعلی و دکتر یسرا شادمان از اعضاء هیئت علمی گروه زبان و ادبیات عربی دانشکده ادبیات به چاپ رسید.

در بخشی از یادداشت مترجمان کتاب می خوانیم:

«فاضل صالح السامرائی» اندیشمند معاصر عراقی در کتاب حاضر با رویکردی تطبیقی و نگاهی شبکه ای به آیات قرآن سعی دارد با کنار هم گذاشتن آیات و کشف وجوه تفاوت آنها، نگاهی عینی و ملموس به مقوله اعجاز بیانی قرآن کریم داشته باشد. وی ضمن بهره گیری از تلاش ها و دستاوردهای اندیشمندان پیشین با عمق بخشی به آنها و بیان دیدگاه های خود به نتایج قابل توجهی دست یافته است.

در واقع با بررسی آثار این محقق معاصر می توان رویکرد کلی وی را ساختارشناسی قرآن دانست. او به دلیل تسلط خوبی که به صرف و نحو و بلاغت دارد به نکته های بلاغی زیبایی در ساختار قرآن پرداخته که کتاب حاضر را می توان جمع آوری و تبیین این تعبیرات دلنشین دانست.

این کتاب برای نخستین بار در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب از سوی مرکز نشر دانشگاهی رونمایی شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما