loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ فلسفه - جلد دوم: فلسفه قرون وسطا

ناشر سروش

نویسنده فردیک چارلز کاپلستون

مترجم ابراهیم دادجو

ویراستار علمی ابراهیم دادجو

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 862

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه تاریخ فلسفه اثر فردریک کاپلستون یکی از برجسته ترین آثار کلاسیک در زمینه تاریخ فلسفه است که در نه جلد به نگارش درآمده است.
این مجموعه یکی از معتبرترین و بزرگترین تاریخ فلسفه هاست که از حیث عمق و و مستند بودن و جامعیت جزو بهترین هاست. این دوره نه جلدی که به همت عده ای از مترجمان زبده به فارسی ترجمه شده است، مجموعه ای را در دسترس خوانندگان فارسی زبان قرار می دهد که تا حد زیادی می تواند آنان را از متن های دیگر بی نیاز سازد، زیرا هدف نگارنده این بوده است که سیر تحول فلسفه را از آغاز تا اواخر قرن بیستم با زبانی ساده و روان برای خواننده تحصیل کرده معمولی بیان کند.

این مجموعه به همت عده ای از مترجمان زبده از جمله سیدجلال الدین مجتبوی، عبدالحسین آذرنگ، اسماعیل سعادت، داریوش آشوری، غلامرضا اعوانی، ابراهیم دادجو، بهاءالدین خرمشاهی و امیرجلال الدین اعلم به فارسی ترجمه شده است.

فلسفه قرون وسطی جلد دوم از مجموعه تاریخ فلسفه است. کاپلستون در جلد دوم که در آن به فلسفه قرون وسطی پرداخته است، گرچه قرار نیست تاریخ فلسفه اسلام را بنویسد؛ اما با وجود این در چند صفحه ای که در خصوص فلسفه در جهان اسلام نوشته، بسیار بیطرفانه و خوش ساخت عمل کرده و هدفش این بوده که بگوید این فلسفه به قرون وسطی منتقل شده است. بنابراین به رغم این که تخصصی در فلسفه اسلامی ندارد؛ اما روح این فلسفه را کم وبیش درک کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما