loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ فلسفه - جلد سوم: فلسفه اواخر قرون وسطا و عهد رنسانس

ناشر سروش

نویسنده فردیک چارلز کاپلستون

مترجم ابراهیم دادجو

ویراستار ابراهیم دادجو

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 630

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه تاریخ فلسفه اثر فردریک کاپلستون یکی از برجسته ترین آثار کلاسیک در زمینه تاریخ فلسفه است که در نه جلد به نگارش درآمده است. این مجموعه یکی از معتبرترین و بزرگترین تاریخ فلسفه هاست که از حیث عمق و و مستند بودن و جامعیت جزو بهترین هاست. این دوره نه جلدی که به همت عده ای از مترجمان زبده به فارسی ترجمه شده است، مجموعه ای را در دسترس خوانندگان فارسی زبان قرار می دهد که تا حد زیادی می تواند آنان را از متن های دیگر بی نیاز سازد، زیرا هدف نگارنده این بوده است که سیر تحول فلسفه را از آغاز تا اواخر قرن بیستم با زبانی ساده و روان برای خواننده تحصیل کرده معمولی بیان کند.
این مجموعه به همت عده ای از مترجمان زبده از جمله سیدجلال الدین مجتبوی، عبدالحسین آذرنگ، اسماعیل سعادت، داریوش آشوری، غلامرضا اعوانی، ابراهیم دادجو، بهاءالدین خرمشاهی و امیرجلال الدین اعلم به فارسی ترجمه شده است.

فلسفه اواخر قرون وسطا و عهد رنسانس، جلد سوم از مجموعه ارزشمند تاریخ فلسفه است. این جلد توسط ابراهیم دادجو به فارسی ترجمه شده ترجمه شده و به بحث و بررسی پیرامون سیر اندیشه اروپا از قرن چهاردهم تا اوایل قرن هفدهم که دوره تجدید حیات علمی و ادبی اروپا (رنسانس) را نیز در برمی گیرد، می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما