loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انسجام گروی در توجیه با تاکید بر آرای کیث لرر؛ بررسی تحلیلی - انتقادی

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55751 10003022
173,000 155,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب از سوی حجت الاسلام مهدی عبداللهی با تأکید بر آرای کیث لرر تألیف شده که در واقع به نوعی بررسی تحلیلی و انتقادی از موضوع انسجام گروی می پردازد.

توجیه مهم ترین و چالش برانگیزترین رکن معرفت از منظر معرفت شناسی غرب است و در قرن 20 دیدگاه رقیبی برای مبناگرایی به وجود آمد.

کتاب کنونی در واقع دارای موضوع معرفت شناختی است. فصل نخست این کتاب نگاه کلی به انسجام گروی در توجیه است و دیدگاه هایی درباره حقیقت توجیه، نظریه های توجیه و معناشناسی در این زمینه به دست داده است.

در فصل دوم اثر زیرساخت، تحلیل معرفت و مؤلفه های آن از منظر کیث لرر بحث می شود که مقدمات تحلیل لرر از معرفت و معانی مختلف و نقد دیدگاه وی در این فصل واکاوی و امکان تحلیل معرفت و معادلات آن طرح بحث می شود.

فصل سوم دارای عنوان نقد مبناگروی در توجیه است این نظریه توجیه و دیدگاه لرر و تحلیل وی در زمینه مبناگروی را بحث می کند و سپس مباحث مبناگروی وی نقد می شود.

در فصل دیگر تقریرهای انسجام گروی را شرح و ارزیابی می کند و در قالب چارچوب کلی پرسش های اساسی انسجام گروی را به دست می دهد که در این زمینه پاسخ های مناسبی برای این بحث در زمینه حقیقت انسجام ارائه شده است.

فصل دیگر ارزیابی و نقد انسجام گروی لرر است که نویسنده در این بخش به معنایی نتیجه کتاب را در فصلی کامل مطرح می کند و اشکالات عام انسجام گروی در این فصل تبیین می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما