loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طهارت باطنی

ناشر دارالعرفان

نویسنده حسین انصاریان

تحقیق و تنظیم کتاب ابوالفضل طریقه دار

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 286

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55827 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر با عنوان طهارت باطنی حاوی متن سخنرانی های استاد حسین انصاریان در ماه مبارک رمضان سال 1370 در مسجد حضرت امیر (ع) تهران است. این کتاب از مجموعه کتاب های سیری در معارف است. ابتدا سفرهای انسان به سوی طهارت و مراتب طهارت گفته شده، سپس عوامل طهارت افزا مطرح شده است. در ادامه ایمان، یاد قیامت، یاد مرگ، قناعت، ایمان و ولایت امیر مومنان (ع)، عشق و اطاعت و .... به عنوان راه هایی برای رسیدن به طهارت باطنی مطرح شده اند. سپس در مورد شب قدر و اوقات مبارک، به عنوان ایامی که جهت رسیدن به طهارت باطنی می توان از آنها بهره برد، صحبت شده است. 26 نشانه طهارت باطنی به صورت مفصل به بحث گذاشته شده، از جمله می توان به حقیقت طلبی، آخرت طلبی، تواضع، حلم، صبر، انس با دعا، طهارت زبان، خودشکنی و ... اشاره کرد. در نهایت مبحث توبه و طهارت آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علیرضا عیسی زاده

این کتاب فوق العاده است ضمن تقدیر و تچکر از استاد انصاریان عزیز ، به همه مخصوصا جوانان توصیه میکنم که این کتاب رو مطالعه کنند.

19 خرداد 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما