loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسلام دین آسان

5 (1)

ناشر دارالعرفان

نویسنده حسین انصاریان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 312

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55831 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
68,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این مجموعه گرانقدر، تلاش شده است با تکیه بر پژوهش و ویرایشی روشمند و دقیق، ساختار هنرمندانه مباحث و سبک و سیاق استاد در ارائۀ سخن از بین نرود، تا ضمن نشر فرهنگ انسان ساز آل الله شیوه منحصر به فرد معظم له در تبیین معارف دینی نیز حفظ شده و به مشتاقان ارائه گردد.

در این اثر به مسئله سهولت دین آسان و موارد و حوزه های متعدد آن اشاره شده است. این پژوهش به دنبال آن است که مناسبت میان سهولت و بی تفاوتی را به تصویر بکشد و با بیان موارد متعدد سهولت، ادعای سست صعوبت دین اسلام را غیرموجه نشان دهد. مخاطبین با مطالعه این اثر، ضمن تمسک به دینداری به سهولت دین اسلام نیز اذعان خواهند نمود. این مجلد چهلمین اثر از این مجموعۀ سترگ و دربردارندۀ دو بخش در مورد سهولت و بی تفاوتی می باشد و علاوه بر دربرداشتن متن سخنرانی که لاجرم سبک و سیاق متن را نیز نوشتاری می سازد از فواید زیر خالی نیست:

ـ عنوان بندی مناسب و تفکیک مطالب و موضوعات.
ـ استخراج مصادر آیات و روایات و ارائه مطالب متنوع دیگر در پی نوشت.
ـ ذکر نام مستقل برای هر بحث.
ـ مجموعه متنوع فهرست ها و...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما