loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هدایت تکوینی و تشریعی: متن سخنرانی های استاد حسین انصاریان

سیری در معارف - 9

3 (1)

ناشر دارالعرفان

نویسنده حسین انصاریان

تحقیق و تنظیم کتاب سید علی بطحایی | سید علی ساداتی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 527

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55870 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
87,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر از مجموعه کتاب های سیری در معارف، حاوی متن سخنرانی های استاد حسین انصاریان در ایام محرم و صفر در شهرها و سال های مختلف در موضوع هدایت تکوینی و تشریعی است. این کتاب در دو بخش کلینگاشته شده است. ابتدا هدایت تکوینی با ذکر نمونه هایی تعریف شده و جایگاه هدایت و انواع هدایت الهی مطرح شده اند. سپس با توجه به آیه 20 سوره توبه سه عنصر خدامحوری، هجرت و انواع جهاد مورد بررسی قرار گرفته است و به دنیاطلبی به عنوان مانعی در راه رسیدن به هدایت الهی اشاره شده است. مصادیق هدایت در قرآن، هدایت نفس در قرآن، و قرآن به عنوان تبیین گر هدایت و ضلالت معرفی شده است. سپس جایگاه تقوا، اخلاق، عدالت و ... در هدایت و نقش اولیای الهی در هدایت گفته شده است. در بخش بعدی با عنوان «پیامبر و هدایت تشریعی» هدایتگری رسول گرامی اسلام (ص)، حقانیت و هدایتگری پیامبر از منظر انبیای الهی و اقتدا و تأسی به پیامبر (ص) برای هدایت و ... مطرح شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما