loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مروری بر مقتل سیدالشهدا (ع)

ناشر دارالعرفان

نویسنده حسین انصاریان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 155

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55906 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
50,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «مروری بر مقتل سیدالشهدا (ع)» با عنوان «حسین جان» در واقع تلخیصی از سخنرانی های استاد انصاریان است که در راستای اهداف الهی و خدمات به اهل بیت (ع) افزون بر استفاده از سخنرانی های پر بار و عالمانه استاد محقق حجت الاسلام و المسلمین انصاریان به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب در قالب 21 جلسه سخنرانی پیرامون امام حسین (ع)، کربلا، عاشورا، قیام، شقی ترین دشمنان دین مطالب ارزشمندی را ارائه کرده است.

شأن و شخصیت امام حسین و اهل بیت (ع) و اهمیت روضه و گریه بر امام حسین (ع)، سفر حضرت مسلم بن عقیل به شهر کوفه و شهادت ایشان، ورود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران و اهل بیت (ع) به سرزمین کربلا، در شب عاشورا چه گذشت؟، شهادت حضرت مسلم بن عوسجه، شهادت حضرت حبیب بن مظاهر، پیوستن زهیر بن قین به کاروان حسینی در مسیر کربلا و چگونگی شهادت ایشان، پیوستن حضرت حرّ به کاروان حسینی، توبه و شهادت ایشان، اجازه گرفتن حضرت قاسم (ع) برای رفتن به میدان و نحوه شهادت ایشان، به میدان رفتن آینه تمام نمای پیامبر (ص) حضرت علی اکبر (ع) و شهادت ایشان از عناوین خواندنی این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما