loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های گیاهان و میوه ها

افسانه های ملل برای کودکان 4

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده گروهی از نویسندگان

مترجم رویا خوئی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 60

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55918 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روزی شاهزاده‌ی جوانی به شکار رفت، اما در میان راه گم شد و به منطقه‌ای ناشناس رسید. شاهزاده‌ی جوان که خیلی تشنه بود، به دنبال آب گشت، اما حتی یک نهر یا راه آب باریکی هم پیدا نکرد. در حالی که از تشنگی دهانش خشک شده بود، درخت سیبی دید.
شاهزاده‌ی جوان از دیدن سیب‌ها خوشحال شد. سه سیب قرمز و زرد رسیده روی درخت بود. او به درخت سیب نزدیک شد و یکی از سیب‌ها را چید و آن را نصف کرد و در کمال تعجب دید که دختر جوان زیبایی از درون سیب بیرون آمد و التماس کنان گفت: آب، لطفاً به من آب بدهید!

کتاب قصه های گیاهان و میوه ها از مجموعه افسانه‌های ملل برای کودکان است و با ترجمه رویا خوئی در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

در سرزمین‌های دور، امپراتور قدرتمندی زندگی می‌کرد. امپراتور دختری زیبا و مهربان، اما مغرور داشت. او فقط لباس‌های گران قیمت مرواریدی و سنگ دوزی شده می‌پوشید که با نخ‌های طلا کار شده بود.

جواهرسازها از سراسر دنیا، گران قیمت‌ترین جواهرات را برایش می‌آورند و صیادان مروارید هم به اعماق دریا می‌رفتند و درشت‌ترین و زیباترین مرواریدها را صید می‌کردند. شاهزاده‌خانم اصلاً با این چیز‌ها راضی نمی‌شد و بهترین چیزهای دنیا در نظرش کم‌اهمیت جلوه می‌کرد! او به زیبایی گل‌ها و نور ستاره‌ها حسادت می‌کرد و دلش می‌خواست مثل شعله‌های آتش بدرخشد و برق بزند!

شبی، شاهزاده‌خانم بدخواب شده بود و دلش می‌خواست که زیورآلات جدید داشته باشد. از رختخواب بیرون آمد و با پای برهنه از قصر خارج شد. نزدیک صبح به باغ امپراتور رسید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما