loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های حیله و حیله گری

افسانه های ملل برای کودکان 3

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده گروهی از نویسندگان

مترجم رویا خوئی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55919 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در زمان‌های قدیم هیزم شکن فقیری همراه همسر و هفت پسرش زندگی می‌کرد. پسران هیزم شکن کوچک بودند و هیچ‌کدام نمی‌توانستند در کارها به او کمک کنند. پسر آخر که هفت ساله بود و هنوز نمی‌توانست حرف بزند مایه‌ی غم و اندوه پدر و مادرش شده‌بود. او موقع تولد، خیلی کوچک و به اندازه‌ی یک بند انگشت بود، از این رو او را بند انگشتی نامیدند. بندانگشتی جثه‌ی خیلی ریزی داشت، اما باهوش‌تر از برادرهایش بود.

یکسال چنان قحطی شد که هیزم شکن تصمیم گرفت فرزندانش را به جنگل ببرد و آن‌جا رها کند، چون نمی‌توانست برایشان غذا و لباس تهیه کند. شب وقتی بچه‌ها خوابیده بودند…
قصه‌های حیله و حیله‌گری
نویسنده: گروه نویسندگان مترجم: رویا خوئی افسانه‌های ملل برای کودکان 3

در زمان‌های قدیم شاهزاده خانم مغروری زندگی می‌کرد. او برای خواستگارهایش معمایی طرح می‌کرد و اگر کسی نمی‌توانست معمای او را حل کنند، او را مسخره می‌کرد و جواب رد می‌داد. روزی او در جمع مردم ظاهر شد و اعلام کرد هرکس بتواند معمایش را حل کند، با او ازدواج خواهد کرد.

از میان اهالی شهر سه خیاط داوطلب شدند: دو خیاط اول که مسن‌تر از خیاط سوم بودند، فکر می‌کردند چون کارشان دقیق و ظریف است در این امتحان شکست نمی‌خورند. خیاط کوچک‌تر که کاری بلد نبود، به آن دو گفت که می‌خواهد شانسش را امتحان کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما