loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول اقتصاد مقاومتی در اقتصاد ایران

ضرورت تحلیل و تبیین اقتصاد مقاومتی؛ از اقدام تا عمل (واکاوی نامگذاری شعار سال 1395)

ناشر سفیر اردهال

نویسنده اسدالله افشار

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 292

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

اقتصاد مقاومتی به عنوان تشخیص حوزه های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی اثرکردن آن ها و در شرایط آرمانی تلاش برای تبدیل این فشارها به فرصت است.
اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش وابستگی ها و تأکید روی مزیت های تولید داخل و تلاش بر خوداتکایی است.
این موضوع البته در شرایط پسابرجام هم به قوت خود باقی است و رهبرمعظم انقلاب بارها در مقاطع مختلف به اهمیت آن اشاره کرده اند.
در نگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست، یک واقعیت اقتصادی است، اقتصاد مقاومتی یک بحث کاربردی است و شاخص های آن ریشه در عمل دارد.

این اثر که برگرفته از اندیشه و دیدگاه کارشناسان و صاحب نظران عرصه اقتصادی می باشد تلاش دارد این نکته مهم را متذکر و یاد آوری نماید که؛ «نگاه پدافندی و تدافعی» غایت یک اقتصاد مقاومتی نیست، این کتاب با 26 گفتار کارشناسانه و با عنوان "اصول اقتصاد مقاومتی دراقتصاد ایران" مورد توجه ویژه مسئولین در سه قوه قرارگیرد و با نگاهی نقادانه به موشکافی آسیب های وارده بر شعارهای سال، موجبات افزایش انگیزه های ملی و شکوفایی ایران عزیز گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما