loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مصاف بی پایان با شیطان

ویرایش دوم

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده فتح الله نجارزادگان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 260

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5598 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

راهیان کوی دوست، تا دل از اغیار بر نکنند و شست و شویی نکنند و غبار از دل نروبند، به جانان ره نیابند و چنین سلوکی مستلزم دشمن شناسی است.
نویسنده محترم، کوشیده جنبه های تربیتی، به ویژه هشدارهای قرآن و اهل بیت را طرح کند و در این راه از تمثیل، شعر و داستان بهره جسته است.
این کتاب می تواند قدمی باشد برای آگاهی از دشمن دیرین آدمیان، شیطان، و توانایی های آن برای کارزار با او.
مطالب این کتاب در دو بخش طراحی شده است. عنوان بخش اول شناخت دشمن است.

«کارنامه زندگی ابلیس در یک نگاه»، «توان و گستره فعالیت دشمن»، «هدف های دشمن»، «سیاست های اصولی دشمن»، «مهارت ها، تجهیزات و نیروهای دشمن»، «کمین گاه های حساس و گلوگاه های خطر» و «در اسارت دشمن» هفت فصل بخش اول را تشکیل می دهد.

کارزار با دشمن نام بخش دوم است که در سه فصل «سرمایه ها و توانایی های ما»، «سیاست های اصولی در مبازره با دشمن» و «شیوه ها و راهکارهای مبارزه» تدوین شده است.

کتاب «مصاف بی پایان با شیطان» به راه های علمی و عملی غلبه بر نفس و شیطان می پردازد و ما را در کمین گاه های حساس و گلوگاه های خطر راهنمایی می کند و می تواند قدمی باشد برای آگاهی از دشمن دیرین آدمیان، شیطان، و توانایی های آن برای کارزار با او.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما