loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حاکمیت دینی

ناشر زمزم هدایت

نویسنده عبدالله ابراهیم زاده آملی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 200

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاکمیت دینی اثر عبدالله ابراهیم زاده از انتشارات زمزم هدایت منتشر شده است.

از آنجا که پاسداران انقلاب اسلامی از حامیان اصلی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند، برآن شدیم تا در این نوشتار به پاره ای از اشکالات و شبهات وارده پیرامون “ولایت فقیه” پاسخ گوییم، تا عزیزان پاسدار با آگاهی بیشتر و بینش عمیق تری بتوانند در سنگر دفاع عقیدتی نیز همچون دیگر سنگرهای مبارزاتی پیشتاز باشند.
البته باید توجه داشت که مخالفان ولایت فقیه و القا کنندگان شبهه در این زمینه ضد انقلاب یا مزدور اجنبی نیستند، بلکه چه بسا برخی از این شبهات را دوستان انقلاب به علل مختلف از قبیل ناآگاهی از مفهوم عمیق و جایگاه دینی آن، و یا بر اساس دید فقهی و اسلامی خویش طرح کنند. در هر صورت برای ما فرق نمی کند، چون شبهه از هر کس و با هر انگیزه ای که باشد، شبهه است و باید پاسخ داده شود.
روش ما در این نوشتار این است که مباحث مربوط به ولایت فقیه را به چند فصل و چندین بخش تقسیم نموده، و کوشیدیم که در ضمن طرح و تبیین مباحث، به پاره ای از شبهات مهمی که به اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه وارد شده است را طرح و بررسی کرده، و پاسخ های منطقی و مقبول مربوط به آن ها را نیز ارائه کنیم.
این کتاب از 4 فصل با عناوین زیر تشکیل شده است:
فصل اول: دین و حکومت
فصل دوم: حاکم اسلامی
فصل سوم: ولی فقیه
فصل چهارم: رهبری و مرجعیت
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما