loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بایسته های همدلی و هم زبانی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب بایسته های همدلی و هم زبانی اثر علی باقی نصرآبادی، محمداسماعیل رستمی نیا و محمدمحسن مهتدی از انتشارات زمزم هدایت منتشر شده است.

هدف کتاب حاضر، بررسی مبانی مربوط به همدلی و هم‌ زبانی مردم و دولت و قوای سه‌ گانه است. در کتاب حاضر با توجه به نام‌ گذاری سال 1394 شمسی از سوی رهبر انقلاب به نام سال دولت و ملت، همدلی و هم‌ زبانی، به بحث در مورد ابعاد مختلف این موضوع، چرایی، چیستی، روش‌ ها، چگونگی، اهداف، آرمان‌ ها و وظایف مردم و حکومت در این زمینه پرداخته شده است.
نویسنده در همین راستا به تبیین جنبه‌ های مختلف همدلی و هم‌ زبانی بین ملت و مسئولان در قوای مختلف از جمله قوه مجریه، بین علما و نخبگان با دولت، هماهنگی و همفکری بین سازمان‌ ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و نقش همدلی و هم‌ زبانی بین ملت و دولت در پیشرفت کشور از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و علمی پرداخته و اهداف و آرمان‌ های ایمانی و معنوی، حاکمیتی، اجتماعی و اقتصادی آن را بررسی کرده است. وی همچنین به بیان چارچوب و اصول قرآنی و روایی همدلی و هم‌ زبانی بین ملت و دولت پرداخته و راهکارهای نزدیکی مردم با نهاد حاکمیت را بیان نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما