loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتمان انقلاب اسلامی

راه برون رفت از ناهنجاری در سه سطح: کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تحلیل از هشدارهای بصیرت افزای مقام معظم رهبری پیرامون «خطر تحریف شخصیت و راه و اندیشه ی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه» نشانگر این واقعیت است که منشأ این خطر و مبداً این تحریف را نه در میان عموم مردم بلکه باید در بطن ادبیات علمی و نخبگانی موجود جستجو کرد. در همین راستا کتاب «گفتمان انقلاب اسلامی» این مسأله را به صورت تخصصی بررسی کرده است.

در فصل اول این کتاب، تلاش شده تا با تحلیلی نوین از «فرهنگ انبیا» و قیام الهی آنان و تبیین جایگاه انقلاب اسلامی در «فلسفه تاریخ دینی»، از تأویل نخبگانی نسبت به راه و اندیشه حضرت امام خمینی و تحریف آن به «تحجر یا انفعال» جلوگیری شود.

در فصل دوم، با توجه به دغدغه های مدیریتی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در موضوع فرهنگ و اقتصاد (مانند «بار ارزشی موجود در مفهوم توسعه» و «ضرورت طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» و…) «چالشهای سیاسی و فرهنگی و اقتصادی انقلاب اسلامی با تمدن موجود و مدل ادارهای برخاسته از آن»، تشریح شده است.

در فصل سوم نیز «راهکارهای پیشنهادی برای برون رفت از این چالش ها» در سه سطح «کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت » ارائه گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما