loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب اسلامی، احزاب و گروه ها 1: سازمان مجاهدین خلق (منافقین)

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

تحقیق و تنظیم کتاب موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 136

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت جهت شناخت احزاب و سازمان هایی که بعد انقلاب فعالیت هایی در عرصه سیاست داشته اند مجموعه «انقلاب اسلامی، احزاب و گروه ها» را تدوین نموده است. بعضی از این گروه برای رسیدن به قدرت تلاش های نامشروعی را انجام داده اند که هزینه هایی را متوجه ملت کرده است از جمله سازمان مجاهدین خلق. برخی دیگر نیز بعد از چندی کارایی خود را از دست داده و منحل شده اند. تعداد کمی از آن ها نیز نظیر حزب اعتماد ملی کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند.
هر یک از گروه ها و احزاب در یک بستر اجتماعی شکل گرفته اند که فلسفه شکل شکل گیری آن ها و نوع فعالیت هایشان هویت آن ها را مشخص می نماید. زمینه های شکل گیری، مبانی و اعتقادات و سوابق رهبران این گروه ها و از همه مهم تر مبانی اعتقادی احزاب و گروه ها و چگونگی حضور و نقش آفرینیشان در عرصه های سیاسی، همه و همه در این مجموعه بررسی شده اند که می تواند در شناخت آن ها به مخاطب موثر و مفید باشد. از این رو این مجموعه چند جلدی با بررسی مولفه های ذکر شده گردآوری شده است.

«سازمان مجاهدین خلق (منافقین)» اولین جلد از این مجموعه است. این کتاب سازمان را در شش بخش بررسی کرده است.
در بخش اول علل و چگونگی تشکیل سازمان را شرح می دهد. در بخش دوم مبانی اعتقادی و سوابق رهبران آن را به تفصیل بیان می نماید. در بخش بعدی از مبانی اعتقادی و ایدئولوژیکی سازمان سخن می گوید. بخش چهارم عملکرد سازمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را بیان می نماید. و بخش پنجم عملکرد منافقین بعد انقلاب را برمی شمارد. فصل پایانی نیز به جنایات این فرقه می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما