loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کشف الاسرار و عده الابرار معروف به تفسیر خواجه عبدالله انصاری - جلد یازدهم

ناشر امیرکبیر

تحقیق و تنظیم کتاب محمدجواد شریعت

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 1047

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«کشف الاسرار و عدة الابرار»، تالیف ابو الفضل، رشید الدین میبدی بر اساس تفسیر خواجه عبدالله انصاری ، منبعی غنی از تفسیر ، تاویل ، معارف اسلامی، شعر و ادب عربی و فارسی است. در بین ترجمه ها و تفسیرهای معتبر قرآن به زبان فارسی ، «کشف الاسرار» ارزشی والا و مقامی خاص دارد.
این کتاب را میبدی در اوایل سال ۵۲۰، آغاز کرده است و سرمشق او در این کار، تفسیر معروف خواجه عبدالله انصاری بوده است که متاسفانه اکنون به تمامی در دست رس نیست و احتمال دارد که در اثر حوادث روزگار از میان رفته باشد.
کتاب، در یازده جلد به رشته تحریر درآمده است. در جلد اول، سوره های فاتحه و البقره (۲ سوره)، در جلد دوم، سوره های آل عمران و نساء (۲ سوره)، در جلد سوم، سوره های مائده ، انعام و اعراف (۳ سوره)، در جلد چهارم، سوره های انفال، توبه ، یونس و هود (۴ سوره)، در جلد پنجم، سوره های یوسف، رعد، ابراهیم، حجر، نحل، بنی اسرائیل و کهف (۷ سوره)، در جلد ششم، سوره های مریم، طه، انبیاء، حج، مؤمنون و نور (۶ سوره)، در جلد هفتم، سوره های فرقان، شعراء، نمل، قصص، عنکبوت، روم، لقمان و سجده (۸ سوره)، در جلد هشتم، سوره های احزاب، سباء، فاطر، یس، صافات، ص، زمر، مؤمن و فصلت (۹ سوره)، در جلد نهم، سوره های شوری، زخرف، دخان، جاثیه، احقاف، محمد، فتح، حجرات، ق، ذاریات، طور، نجم، قمر، رحمن ، واقعه و حدید (۱۶ سوره) و در جلد دهم، از آغاز سوره مجادله تا پایان سوره ناس (۵۷ سوره)، ودر جلد یازدهم، نمایه و فهرست کلیه جلد های قبلی است؛ به ترتیب، ترجمه، تفسیر و توجیه عرفانی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما