loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جاسوسان علیه آخرالزمان

4 (1)

ناشر اطلاعات

نویسنده دان راویو | یوسی ملمن

مترجم مرتضی میرمطهری

ویراستار افسانه قارونی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 592

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56321 10003022
150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب تاریخچه پیدایش و تاسیس امنیتی در اسرائیل و نقش فعالیت های آن ها از زمان تاسیس رژیم اشغالگر تاکنون کورد بررسی قرار گرفته است. موساد که در سال 1951 تاسیس گردیده، فقط اجرای عملیات امنیتی برون مرزی را به عهده دارد و در کنارش، «شین بت» که مسئول امور امنیتی داخلی را بر عهده دارد و «امان» که یک تشکیلات امنیتی نظامی است، فعالیت دارند.
فصل اول کتاب به برنامه هسته ایران اختصاص دارد و در آن به اقدامات تخریبی و تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران اشاره می شود.
در فصول دیگر نیز بی پرده و با ذکر جزئیات، به موارد متعددی از عملیات جاسوسی و ضدجاسوسی و اقدامات تروریستی اسرائیل در جهان اشاره شده است. دستگیری آیشمن در آرژانتین، بمباران تاسیسات اتمی سوریه و عراق، نقش جامعه امنیتی اسرائیل در پیروزی جنگ 1967 و شکست در جنگ یوم کیپور، از جمله عملیات های برون مرزی مهمی هستند که در کتاب ذکر شده است.
همکاری های گسترده و پیوندهای عمیق اسرائیل و امریکا و تشنج در روابط دو کشور به خاطر بدعهدی اسرائیل نیز مورد بحث و تحلیل کتاب قرار گرفته است.
هرچند کتاب داستان وار روایت شده، اما به گفته نویسندگان، مطالب بر اساس گفتگو با بازیگران و مقامات عالی رتبه امنیتی اسرائیل تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما