loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیایید شعر بگوییم

فوت و فن شاعری

ناشر طلایی

نویسنده انسیه موسویان

تصویرگر ماهنی تذهیبی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 160

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

(این اثر تقدیر شده در سی و چهارمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده هجدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)

مخاطب این کتاب تنها آن دسته از افرادی نیستند که شعر می سرایند؛ بلکه افراد علاقه مند به شعر نیز می توانند با هدف دقیق شدن در شعر و کشف زیبایی ها و ظرافت های هنری و ادبی آن، این کتاب را بخوانند و به فراخور و تناسب نیاز خودشان از مباحث آن بهره ببرند.

محور و اساس مباحث این کتاب، اصول و مبانی شعر سنتی (کلاسیک) و سپس قالب هایی سپید و نیمایی است و به جریان ها و موج های شعری مدرن که در سال های اخیر ایجاد شده اشاره ای نشده است. چرا که برخی از این جریان ها هنوز در مرحله تجربه هستند و کاملاً تثبیت نشده اند. اما مخاطب علاقه مند می تواند منابعی را که در این مورد تألیف و منتشر شده مطالعه کرده و در صورت تمایل در هر یک از آن ها نیز طبع آزمایی کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما