loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درباره‌ حشرات و موجودات ریزجثه

دایره المعارف کوچک من | کتاب های مرجع

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56410 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دایره المعارف کوچک من درباره‌ی حشرات و موجودات ریزجثه نوشته فرانسواز دوگیبرت است و باترجمه رویا خوئی و تصویرگری پاسکال استلون در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

خانه‌ی حلزون روی پشتش است. وقتی هوا خیلی سرد یا خیلی گرم یا بارانی باشد، حلزون توی صدفش می‌ماند.
اما بعد از تمام شدن باران، از صدفش بیرون می‌آید و بدنش را خیس می‌کند. در فصل زمستان، حلزون تمام مدت در صدف خود می‌ماند و می‌خوابد. صدف حلزون، هم‌زمان با خودش بزرگ می‌شود.
.
بیش‌تر وقت‌ها، در یک باغ، پروانه، کفش دوزک، کرم های ابریشم، حلزون، مورچه و… می‌بینیم. همه‌ی این موجودات کوچک، حشره نیستند! چون بدن حشره‌ها از سه قسمت تشکیل شده‌است: سر، سینه و شکم. آن‌ها دو شاخک روی سر و شش پا دارند.
کفش‌دوزک، دوبال‌ سخت و قرمز رنگ برای محافظت از خودش و دوبال شفاف برای پرواز کردن دارد. کفش‌دوزک هفت خال سیاه روی پشتش دارد. اما این خال‌ها، سن حشره را نشان نمی‌دهند! چون کفش‌دوزک بیش‌تر از یک یا دوسال عمر نمی‌کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما