loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در قلمرو اندیشه امام موسی صدر 2: ادیان در خدمت انسان (جستار هایی درباره ی دین و مسائل جهان معاصر)

ناشر موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

نویسنده سید موسی صدر

مترجم جمعی از مترجمان

ویراستار مهدی فرخیان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 408

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5643 10003022
195,000 185,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«ادیان در خدمت انسان؛ جستارهایی درباره دین و مسائل جهان معاصر»، عنوان دومین کتاب مجموعه «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر» است که در آذر ماه 1384 به بازار نشر عرضه شده است.
این کتاب شامل بیست و نه عنوان از مقالات و سخنرانی های امام موسی صدر است و نام کتاب نیز از موضوع سخنرانی تاریخی امام موسی صدر در کلیسای کبوشین بیروت اقتباس شده است.
«ادیان در خدمت انسان»، «در پاسداشت آزادی»، «دین در جهان امروز»، »جلوه هایی از تمدن ما»، «مبارز کیست؟»، «جایگاه دین در جنبش های رهایی بخش»، «اسلام، و عدالت اجتماعی و اقتصادی»، «شیعه و دیگر فرق اسلامی»، «اخلاق پیروزی» و «روزه، تمرین جهاد» از عناوین مطالب این کتاب است.

در پیشگفتار این کتاب آمده است: «مؤسسه فرهنگی ـ تحقیقاتی امام موسی صدر، علاوه بر پی گیری قضیه ربودن امام صدر، نشر اندیشه و روش و دستاوردهای فرهنگی و فکری او را مورد نیاز جامعه می داند و آن را وظیفه بلافصل خود می شمارد. زیرا بر این باور است که دیدگاه های او، پس از گذشت نزدیک به سه دهه از غیبتش، هنوز تازگی و طراوت دارد و می تواند به پرسش های مطرح امروز جامعه ایران نیز پاسخ گوید. علاوه بر این، حفظ میراث دینی و فرهنگی این مرز و بوم و این فرهنگ وظیفه ای است بر دوش همگان.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما