loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پدران و پسران

جهان کلاسیک ادبیات

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده ایوان تورگنیف

مترجم مهری آهی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 252

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب پدران وپسران از آثار جاویدان ایوان تورگینف نویسنده ی معروف قرن نوزدهم روسیه و از نویسندگان بزرگ جهان است.این کتاب با وجود داستان ساده ی خود در نظر غالب نویسندگان ونقادان جهان از بهترین نوشته های ادبی محسوب می شود وبه اکثر زبان های دنیا ترجمه شده است. تورگینف در این کتاب تحولات اجتماعی و آداب و رسوم طبقات روسیه را به بهترین وجه با افکار شاعرانه ی خود تلفیق کرده و اثری دل پذیر و متین به وجود آورده است. (بازاف) که قهرمان عمده ی کتاب ونماینده ی جوانان پیش رو و مترقی نیمه ی دوم قرن نوزدهم است ، به قدری استادانه ترسیم شده که با وجود درشتی و خشونتش خواننده بی اختیار فریفته و مجذوب وی می گردد.

ستیز و کشمکش میان پدران و پسران با نسل امروز و نسل فردا و جدال و سوء تفاهم میان زنان و مردان ، مردم شاعرمنش و حقیقت بین ، کارفرمایان و کارگزاران که از مسائل حیاتی هر دوره و زمانی است در این کتاب به بهترین وجه وصف گردیده است و بی شک اهمیت و تازگی کتاب را طی قرون متمادی هم چنان محفوظ خواهد داشت.

پدران و پسران را می توان یکی از منصفانه ترین رمان هایی دانست که در باب تقابل دو نسل نوشته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما