loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیشه؛ غول چراغ جادو، یا، اهریمن خفته: هر آنچه شما باید در مورد شیشه (مت آمفتامین) بدانید

ناشر مهرسا

نویسنده حامد اختیاری | علی فرهودیان | آذرخش مکری

تصویرگر نعیم تدین

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56568 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در داستان ها آمده است که غولی قدرتمند به واسطه نفرین جادوگر شهر در چراغی زندانی شده بود، تنها صاحب چراغ جادو می توانست با دست کشیدن بر چراغ، غول را از داخل آن خارج نماید. تنها راه شکسته شدن طلسم جادوگر این بود که غول چراغ آرزوهای صاحب خود را برآورده سازد تا شاید روزی صاحب غول، آرزوی آزادی او را نماید. این داستان که در میان همگان به «افسانه علاء الدین و غول چراغ» معروف است تصویرگر آرزوهای ما انسان ها برای دست یافتن به آرزوهایمان به ساده ترین روش و به کمک یک نیروی فوق بشری است.

ماده شیشه یک داروی بسیار موثر و قوی است که در افراد مصرف کننده انرژی و لذت زیادی برای کار و فعالت ایجاد می کند اما اینجا این سؤال مطرح است که این نیروی فوق العاده از جنس غول چراغ است که ما را به آرزوهایمان می رساند و یا اهریمنی خفته است که آن گاه که بزرگ شود و از خواب بیدار گردد دودمان ما را بر باد خواهد داد. حتماً آرزوی همه ما این است که خبرهای خوبی در این رابطه بشنویم شاید اگر هر کدام از ما بتوانیم با مصرف شیشه یک غول چراغ به دست آوریم اتفاق بسیار خوبی باشد!

بگذارید در این کتاب به صورتی صادقانه به دور از ترساندن و غلوکردن با شما در مورد این داروی نوظهور صحبت کنیم تا این امکان را در انتهای کتاب برای شما فراهم آوریم که خود شما قضاوت کنید که داستان از چه قرار است؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما