loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

101 دلیل برای تغذیه نوزادان با شیر مادر

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

امروزه دیگر ثابت شده است که هیچ جایگزینی برای شیر مادر وجود ندارد. اگر برای تغذیه نوزادتان دچار تردید هستید و اطلاعاتتان در این زمینه اندک است «101 دلیل برای تغذیه نوزادان با شیر مادر» شما را برای انتخاب راه درست مصمم می کند.

سازمان بهداشت جهانی و یونیسف، تغذیه با شیر مادر را توصیه می کند. پرهیز از شیردهی، خطر ابتلای مادر به سرطان سینه را افزایش می دهد. تغذیه با شیر خشک، با پایین بودن ضریب هوشی مرتبط است. شیر مادر خطر بروز آسم را در نوزادان کاهش می دهد و... تحقیقات علمی در دو دهه آخر قرن بیستم نشان می دهد که هیچ مایع غذایی نمی تواند جانشین شیر مادر شود. به همین علت در این کتاب سعی شده است با بهره گیری از نتایج تحقیقات علمی جدید، مزیت های پرشمار شیر مادر را بیان گردد. نحوه نگارش این نوشتار ساده و قابل فهم برای همه مادران بوده و در کنار هر مزیتی منابع و آثاری که بر آن دلالت دارند، ذکر گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما