loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه نشانه ها (دوره سه جلدی)

ناشر براق

نویسنده سید محسن قدسی پور

طراح شرکت سیمای نور کوثر

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 72

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

جلد اول: جهان هستی را آفریدگار یکتا آفرید و هر موجودی را در بهترین نظام آفرینش، خلق کرد؛ و در این آفرینش انسان را برتر از دیگر موجودات آفرید، زیرا دو ویژگی خاص: عقل و قدرت فهمیدن ودرک کردن و توان نطق و سخن گفتن به او عنایت کرد.
با داشتن این دو ویژگی است که انسان می تواند خود را بشناسد وهم به اسرار جهان هستی پی ببرد چرا که یکی از آموزه ها و دستورات دینی ما همین مطلب است . بر این اساس کتاب حاضر بر اساس مطالب و مفاهیم قرآنی و تطبیق بر علوم پزشکی به بحث خلقت انسان و علی الخصوص جنین و مراحل رشد و مطالب پیرامونی زیاد در این خصوص و در نهایت به پایان زندگی و سرای ابدیت پرداخته است.

جلد دوم: قرآن کتاب زندگی و گفتار خالق بندگان برای آنان است. مخاطب این کتاب آسمانی، همه انسان ها از هنگام نزول آن تا قیامت هستند. در این کتاب مقدس، هر دانش و علمی که بشر برای بهتر زندگی کردن نیاز داشته، نهاده شده است.
به عنوان مثال برای آشنایی وارتباط هر صاحب خردی با توحید و یگانه شناسی از جهان شناسی و انسان شناسی سخن به میان آمده است زیرا هر انسانی با شناخت خویشتن یا طبیعت، می توانند به خالق خویش پی ببرد. از این رو، قرآن کریم بارها بر این امر تاکید کرده است که در کتاب حاضر به طور مفصل به این مطالب علمی و معرفتی پرداخت شده است.

جلد سوم: قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان، هر چیزی در آسمان ها و زمین را آیه و نشانه ای از سوی پروردگار یکتا، برای پرهیزگاران می داند. و کسانی که با فطرت خود سر عناد و لجاجت نداشته باشند را به بهرمند شدن از این آیه ها و نشانه ها توصیه می نماید.
نوشتار حاضر با تعریف و بیان اقسام حیوانات و اشاره به برخی از حکمت های آفرینش آنان از نگاه قرآن؛ تلاش نموده آنان را به عنوان آیه و نشانه ای از قدرت و عظمت بی انتهای پروردگار، بررسی نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما