loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر

ناشر علمی

نویسنده جورج ریترز

مترجم محسن ثلاثی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 994

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب « نظریه های جامعه شناسی در دوران معاصر» نوشته ی «جورج ریتزر»، جامعه شناس و نظریه پرداز برجسته ی معاصر توسط «محسن ثلاثی» به فارسی برگردانده شده است. این اثر که یکی از دو اثر مهم این نویسنده در دهة ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ است، جزو شناخته شدهترین و پرفروش ترین کتاب های جورج ریتزر در جهان به شمار می آید. کتاب حاضر که به تاریخ نظریه ی جامعه شناسی از دوره ی قدیم تا معاصر می پردازد، در پانزده فصل تدوین شده است.

«زمینه ی تاریخی نظریه ی جامعه شناسی: نخستین سال ها»، «زمینه ی تاریخی نظریه ی جامعه شناسی در سال های بعد»، «کارکردگرایی ساختاری، نوکارکردگرایی و نظریه ی کشمکش»، «انواع نظریه های جامعه شناختی نومارکسیستی»، «نظریه ی کنش متقابل نمادین»، «جامعه شناسی پدیده شناختی و روش شناسی مردم نگارانه»، «نظریه ی تبادل و جامعه شناسی رفتاری»، «نظریهی فمینیستی معاصر»، «تحولات اخیر در نظریه ی جامعه شناسی»، «پیدایش یک مساله اصلی در نظریه ی جامعه شناسی معاصر»، «فرانظریه و یک طرح فرانظری برای تحلیل نظریه ی جامعه شناسی»، «تلفیق عاملیت و ساختار»، «نظریه های معاصر درباره ی نوگرایی و مابعد نوگرایی»، «نظریه ی جهانی شدن»، و «تحولات پیشگام در نظریه معاصر» عنوان فصل های کتاب است.

حوزه های علاقه ی اصلی جورج ریترز نظریه ی جامعه شناسی و جامعه شناسی کار است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما