loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خطبه های سبز: گزیده ای از سخنان آیه الله میرزا علی مشکینی قدس سره در نمازهای جمعه قم

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده محمدمهدی خوش قلب

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 236

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

گزیدهای از مباحث و معارف مطرح شده از سوی آیت الله میرزا علی مشکینی در خطبههای نماز جمعه قم است. افزون بر چند امام جمعه موقت، آیت الله مشکینی از سال 1359 تا مردادماه 1386ش، نماز جمعه قم را به انجام می رسانده که گزیده حاضر شامل خلاصهای از مطالب 224 نماز جمعه وی است که نخستین آنها مربوط به 21مهرماه سال1368 می باشد. گرچه زمان هر یک از خطبهها ثبت نشده اما تذکر داده شده که مطالب به ترتیب زمان برگزاری نمازهای جمعه تنظیم گردیده است.

در تدوین این مباحث، افزون بر عنوانگذاری مطالب، اعرابگذاری آیات و روایات آمده و نشانی آنها در پانوشت صفحات ثبت شده است.مطالب گزینش شده متناسب با نیاز مخاطب عام بیشتر پیرامون مباحث اخلاقی و معارف عقیدتی است.از این رو بیشترین نکات این خطبهها در باره ضرورت رعایت تقوا، صفان مؤمنان، پرهیز از گناه، ارزش دوره جوانی و خودسازی،اشاره به فضائل اهلبیت و امامان(ع) و اشاره به اهمیت توحید، امامت، آخرت و تجسم اعمال است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما