loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهان های گم شده

مجموعه گردونه تاریخ 7

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده آن تری وایت

مترجم کیکاووس جهانداری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 242

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آنچه در «مجموعه گردونه تاریخ» می آید گوشه هایی است از واقعیت های تاریخی و افکار و تخیلات انسان ها که خوب یا بد، خوش آیند یا ناخوش آیند، اسرار آمیز یا بی رمز و راز، در گذشته های دور و نزدیک، به طور مستقیم و غیر مستقیم، بر سیر تحولات سرزمین های آشنا و ناآشنا و جوامع گوناگون بشری تأثیر نهاده است.

هدف «گردونه تاریخ» نه توضیح و تشریح فنی رویدادها که بیان چگونگی وقایع و توصیف چهره های تاریخی با زبانی ساده اما مستند و تفکر برانگیز است به صورتی که به خصوص برای جوانان و نیز بزرگسالان، در سطوح مختلف فرهنگی و علمی و اجتماعی، سودمند و سرگرم کننده باشد.این کتاب داستان جویندگان جهان مردگان و داستان های هیجان انگیز باستان شناسی و جستجوهای حیرت آور است در یونان، ترکیه، ایران، مصر، و در سرزمین های بابل و نینوا، آشور و اقوام مایا که ابتدا به دنبال گنج می روند، ولی رفته رفته، علم و دانش کهن آن ها را افسون می کند، علم را می یابند و موزه ها برپا می دارند، راز تمدن ها را در ملل مختلف می گشایند و علل بروز و انهدام آن ها می یابند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما