loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احمد متوسلیان هستم: سخنرانی ها و مصاحبه های سردار رشید اسلام حاج احمد متوسلیان

ناشر نارگل

تحقیق و تنظیم کتاب محمدجواد شادانلو

زیر نظر محمدعلی صمدی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 432

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «احمد متوسلیان هستم»، مجموعه مصاحبه ها و سخنرانی های حاج احمد متوسلیان فرمانده تیپ 27 محمد رسول الله(ص) است محمدجواد شادانلو آنرا در قالب یک کتاب جمع آوری کرده است .
این کتاب با دفاعیات حاج احمد در دادگاه سال 1357 پس از دستگیری در لرستان آغاز می شود و سپس با سخنرانی سال 1359 مسجد جامع شهر پاوه که بخشی از آن در فیلم ایستاده در غبار مورد استفاده قرار گرفته بود، ادامه پیدا می کند، و پس از آن چند مصاحبه ایشان با دفتر سیاسی سپاه پس از عملیات های فتح المبین و بیت المقدس و مصاحبه ای در کردستان می آید.
عکس های حاج احمد پایان بخش کتاب حاضر می باشد.

آمریکا آرام نمی نشیند و هر روز توطئه ای جدیدتر و خدعه آمیزتر [از قبل را] بر ملت [های] مسلمان تحمیل می نماید، غافل از آن که تا در اقصی نقاط جهان گوینده «لا اله الا الله» هست، همان جا نیز مرز اسلامی ماست.
ما این هنر نمایی های فرسوده و نقاشی های از بین رفته در طول تاریخ ب روی صفحات لجن مالی شده ای را که به نام مرزهای جغرافیایی در بین ممالک اسلامی [ترسیم کرده اند]، هرگز فبول نداریم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما