loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک عمر، یک راه، یک عشق؛ خسرو سینایی

پیشگامان مستند ایران

ناشر ساقی

نویسنده همایون امامی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 590

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56876 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه « پیشگامان سینمای مستند ایران» قرار است به بررسی زندگینامه و کارنامه مستندسازان معاصر ایران بپردازد. و از رهگذار این بررسی دویکرد بیشتر مورد توجه قرار داده است؛ نخست تاریخ نگاری پیشینه سینمای مستند ایران و چند و چون رشد و سیر تحول آن؛ و دوم نقد و بررسی آثاری که هر یک زمینه ای را برای رشد سینمای مستند ایران هموار ساخته اند.
این جلد به خسرو سینایی اختصاص دارد.
در بخش نخست این کتاب همایون امامی به نقد و بررسی فیلم های مستند خسرو سینایی پرداخته، در بخش دوم کتاب گفت و گو با خسرو سینایی از دوران تولد و مراحل مختلف زندگی و فعالیت مستندسازی او را در بر می گیرد و در بخش سوم منتقدانی مانند محمد تهامی نژاد، عباس بهارلو(غلام حیدری)، سعید عقیقی، سعید محصصی، زنده یاد ژازه تباتبایی، علی لقمانی، فرح اصولی، سهراب فرسیو و دیگران به نقد آثار او و یا توضیحاتی پیرامون چگونگی کار فیلمسازی سینایی پرداخته اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما