loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ائتلاف شوم: بررسی دلایل ژئوپلیتیکی تغییر سیاست های جهانی ایالات متحده امریکا و انگلستان در نیم قرن اخیر و تاثیر آن بر امنیت بین الملل

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده کیومرث یزدان پناه

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 159

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56944 10003022
81,000 77,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بدون تردید، استفاده از توان و ظرفیت های ژئوپولیتیک یکی از ابزارهای مؤثر کسب قدرت و ارتقای سطح آن در 75 سال اخیر بوده است. برخی از کشورهای مطرح دنیا، که به طور ناگهانی در عرصه قدرت جهانی ظهور کرده اند، سیاست های ژئوپولیتیکی بسیار متنوعی را دستور اصلی خود در این مسیر انتخاب کرده اند، و با استفاده از روش ها و تکنیک های پیچیده، به سمت کسب اهداف قدرت طلبانه و هژمونی سلطه حرکت کرده اند.
انگیزه اصلی نگارش کتاب «ائتلاف شوم»، گردآوری مجموعه ای محکم از اطلاعاتی است که به واسطه تغییر رفتارهای ژئوپلیتیکی ایالات متحد امریکا و هم پیمان استراتژیک آن، انگلستان، در جهان معاصر پدید آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما